omuleti

Thursday, October 13, 2011

cantec de dragoste

de cate ori ma poarta drumurile prin satul meu nemtesc, ma trezesc cu lacrimile curgand pe obraji dincolo de controlul meu.

imi amintesc de soarele care apune rosu peste Moselle.

de boabele de zmeura pe care le furam prin gard dintr-o curte vecina.

de mirosul lemnului cand aduceam in casa busteni pentru foc.

de caldura sobei langa care adormeam ghemuita.

de vantul rece si taios care imi ingheta respiratia dimineata, pe pista de biciclete.

de ciresul pe care l-am strans in brate cand am plecat.

de ghioceii care se iteau in coltul gradinii, printre frunze uscate si petice de zapada, la sfarsitul lui februarie.

de pragul pe care am crezut ca o sa mor de durere in noaptea in care ai plecat.

de drumul care urca piezis spre caprioare.

de zidul prost varuit de care ma lipeam cand stateam in gradina si caruia i-am soptit acum doua luni, inainte sa plec, ca o sa fie mereu casa mea, oricine s-ar intampla sa locuiasca acolo.


de anthony hopkins, pe care lituanienii l-au spart cand s-au mutat.

de primul craciun.

de seara calda de primavara in care te-ai intors.

de liliacul alb, care inflorea mereu dupa cel violet.

de bulgarii de tarana intre care se cuibarea Bebe vara, cand ii era cald.

de tot ce-am simtit si am trait in casa mea draga.

si atunci conduc mai departe si imi spun: sa nu plangi in fata robotilor, Miruna.

19 Comments:

At 8:31 PM, Blogger cristi said...

>:D<

 
At 2:14 PM, Anonymous emh said...

Din experienta proprie, robotii au intotdeauna nevoie de plansul altora, nu trebuie sa te abtii din cauza lor :)

 
At 2:30 PM, Anonymous Andrada said...

L-au spart pe Anthony? :( oh, no!!!!

In alta ordine de idei, tot ce am retinut eu a fost ca tu te-ai dus acolo la furat. ( :)))) ).

Glumesc, evident.

 
At 12:50 AM, Anonymous Anonymous said...

:*

 
At 10:34 PM, Blogger ChriSmilla said...

intr-o zi trebuie sa ne cunoastem, draga Miruna :)

 
At 12:23 PM, Blogger runbaby said...

sunt de acord :)

 
At 3:25 PM, Blogger Nicoletele Cochetele said...

Salutari din Luxemburg. Un oras ca un birou :(

 
At 3:32 PM, Blogger runbaby said...

ce patisi, maica, de te ratacisi pe aici? sper ca doar in vizita...

 
At 3:38 PM, Blogger Nicoletele Cochetele said...

La o sedinta la Comisia Europeana... :)

 
At 6:26 PM, Blogger runbaby said...

lasa-mi un mail daca stai si maine, te scot la o bere.

 
At 10:28 PM, Blogger Nicoletele Cochetele said...

nicoletele@gmail.com, maine termin sedinta pe la 13,00 si am avion la 19,00... daca se intimpla sa fii in cladirea Jean Monnet, dau eu un vin la prinz :)

 
At 3:18 AM, Anonymous bunissima said...

Aww, foarte poetic. Sa nu plangi in fata robotilor. Fiecare loc are farmecul lui :)

 
At 5:26 PM, Anonymous Luiza said...

Buna,

Am o veste care, poate, iti va insori primavara luxemburgheza.
Saptamana asta am deschis o librarie de carte romaneasca in Luxemburg. E in Bonnevoie, nu stiu tu pe unde stai, dar cum tara asta e un mare sat, nu cred ca-ti va fi prea greu sa ajungi.
Apropos de postul tau, ai vazut ca incepe sa infloreasca si aici liliacul?
Hai, ca nu e chiar asa rau in Luxembourg :)

http://lalouise.eu

 
At 5:31 PM, Blogger runbaby said...

Buna Luiza,

Felicitari pentru initiativa si sper sa-ti mearga bine. Din punctul meu de vedere Luxemburgul e un loc cu care nu mai vreau sa am de-a face ever again, cu tot cu liliacul inflorit, m-am mutat in Belgia si categoric nu ma intorc. O sa le spun prietenilor ramasi acolo de librarie.

 
At 2:24 PM, Anonymous Luiza said...

Uof, ma sperii, noi pana acum am avut o singura experienta traumatizanta, cu internetul de la Tango. Sper sa ramanem la atat. Altfel, voiam sa-ti zic ca e gata si magazinul online, iti putem trimite si in Belgia carti!

 
At 10:20 PM, Anonymous Anonymous said...

continua sa scrii !

 
At 10:21 PM, Anonymous Anonymous said...

continua sa scrii !
scrii bine.

 
At 11:19 AM, Blogger runbaby said...

et voila, am scris :). nu stiu daca si bine, dar am scris.

 
At 10:00 PM, Blogger Bucuresti servicii said...

HIHI

 

Post a Comment

<< Home